Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Kicki - 17 augusti 2007 21:25

Fortsatt jobb idag. Visserligen har jag haft en ganska lång semester, men man blir lite fundersam... Jag hade förväntat mig "häcken full" idag när jag tittade på min besökslista på morgonen. Första hade visserligen ringt återbud dagen innan, men förutom det så var det TRE som "bara" uteblev. Eftersom jag har samtalstid i 45 minuter så blir det en ganska försvarlig del av min arbetsdag när tre inte kommer. Det blir lite "hack i skivan" då jag inte riktigt kan planera in något annat med så kort varsel som bara tar 45 minuter. Jag har ju inga väldiga högar av papper heller att ta mig an eftersom jag som sagt precis kommit tillbaka från semestern.


Desto trevligare var det på kvällen i stället! En väninna ringde upp mig för ett par dagar sedan och undrade om jag kunde följa med henne och vara "expertråd". Hon har nämligen kommit på den alldeles lysande idén att köpa häst! Vi hade en mycket trevlig fredagskväll i ett mycket exklusivt stall. För er som inte vet kan jag berätta att det "kryllar" av slott och stora gårdar runt Linköping. Det var vid ett av dessa som hästen var uppstallad. Man blir bara sååå sjuk när man kommer in i ett ljust, välplanerat och mycket smakfullt inrett stall. Det är annat än vårat "logstall" det..! Hästen synades i sömmarna och reds fram och tillbaka, fram och tillbaka. Oavsett om det blir ett köp eller inte så hade vi det mycket trevligt! Härliga människor med mycket humor, men ändå grundat i ett seriöst intresse av HÄST. Då har åtminstone jag roligt :-)


Kvällen avslutade "som vanligt" - jag somnade i soffan...


MÅSTE få ordning på min TV-störning.../Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards