Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Kicki - 27 augusti 2007 23:54

Klockan ringer 05.00 och jag masar mig upp ett par minuter senare. Strax efter 06 sitter jag, mannen och våra två minsta barn i bilen med destination Kisa. Barnen hystas av på fritids och jag och maken hoppar på tåget till Linköping. Jag ska inte trötta ut mina ev. läsare med en längre redogörelse för denna resa. Det tog mig 1,5 timme att komma till jobbet i alla fall...!


På väg hem upplever jag den spänning det ger att försöka hinna med det anslutande tåget när i princip hela Linköping håller på att få ny asfalt ÖVERALLT! Jag ska egentligen ha hela 8 minuters "väntetid" på Centralen, men precis när jag klev av bussen på stationen såg jag mitt tåg lämna perrongen... De blev att ta bussen en halvtimme senare.


Tillbaka till Kisa strax innan 19, där min trogne man väntade på mig i bilen. Han hade kommit lite tidigare och hämtat på fritids samt skjutsat den ene av ynglingarna till ridskolan. Vi mellanlandade på nämnd ridskola på väg hem och hämtade upp den ridande sonen.


Behöver jag tala om att jag är en aning trött...? Vi får väl se om jag verkligen kommer palla detta "liv"... ;-)


/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards