Alla inlägg den 30 september 2007

Av Kicki - 30 september 2007 22:55

Jag "skäms" nästan lite... Jag har varit väldigt dålig på att skriva här på ett bra tag nu!! Det finns naturligtvis förklaringar på det, men det känns lite lagom trist att "skylla" på att jag har jobbat väldigt mycket på sista tiden. Men det stämmer faktiskt! Jag har inte varit hemma före kl. 19 någon kväll under hela september, och vanligtvis har klockan hunnit bli bortåt 21... När man betänker att jag åker hemifrån vid 06-snåret så kanske det är åtminstone lite förståeligt att just datorn är bortprioriterad. Dessutom börjar jag bli i desperat behov av nya kort för att kunna förse varje meddelande med något nytt ;-).


Det har höstat till sig rejält sedan jag var ute med kameran förra gången. Jag är så trött på allt regnande nu så jag KRÄKS!! Hela denna helgen har det öst ner från ovan. Eller, kanske inte öst - men DROPPAT TÄTT. Det är nästan sak samma. Jag har varit riktigt duktig och ridit både i går och idag. Min lilla häst har spottat upp sig rejält nu, och hon känns mycket fin! Det är fantastiskt att kunna ha tillgång till ett ridhus under de väderleks-förhållandena som råder... Näst yngste sonen har fått sig en rejäl duvning på sin "nya" ponny Tips (en c-ponny), och de börjar komma underfund med varandra lite grann.


Jag har städat och spolat marsvinsburar för glatta livet idag. Det känns så otroligt skönt när det är färdigt. Numera bor alla mina små grisar i marsvinshuset, men det är en hel del pyssel kvar innan det kan anses som färdigt. Sedan jag skrev senast så har jag faktiskt fått ytterligare en bebis! Hon, för det bidde en liten "Poppys Iris", blir 3 veckor i morgon - REDAN! Jag har ännu inte tagit några kort på henne, men hon är verkligen helt underbart söt! Det kommer kort - jag lovar :-).


Från en heltidsarbetande Quinna!/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards