Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Kicki - 3 februari 2008 18:12

Jag drömmer mig bort en smula för tillfället... Jag har nämligen ägnat större delen av dagen åt att skura marsvinslådor! Jag har räknat igenom mina trasselbollar och kommit fram till att jag har 21 marsvin som är "mina egna". Alltså marsvin jag kommer behålla (för tillfället i alla fall). Jag har nog inte tänkt mig att komma upp i fler än 25 grisar som jag ska ha själv som avelsdjur - eller pensionärer. Men sedan har jag fortfarande kvar både osålda marsvin (8 st) och tre stycken som är delvis betalda och väntar på att bli levererade. Jag har en tjej nere i Skåne som är intresserad av att köpa ett par stycken också, men problemet där är transport dit. Men nog skulle det vara betydligt skönare om jag verkligen "bara" hade mina 21 små troll... Som det är nu så har jag 15 lådor som jag har skurat idag. Fullständigt nödvändigt och fullständigt urtråkigt!


"Dagens bild" är idag tagen förra påsken när jag och familjen var och hälsade på äldste sonen i Frankrike - i staden Nantes. Han tillbringade ju ett studieår där. Jag tycker det var en läcker galleria helt enkelt, så därför tog jag ett kort. Det kommer fler Frankrikekort denna vecka, då jag får gräva i mina album nu för att få lite variation på korten. Visst - JAG älskar ju hästar och marsvin, men lite långtråkigt att bara se på sådant, eller blommor... ;-)


Vi hörs nästa vecka!/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards