Alla inlägg den 2 april 2008

Av Kicki - 2 april 2008 22:53

Idag började jag dagen med en kurs! Jag var ute i mycket god tid, då jag tagit fel på tiden en hel halvtimme... Jag trodde det började 9.00, men si det var 9.30 Det är otroligt ovanligt att jag är föst på plan...! Det är betydligt mer vanligt att jag sladdar in strax innan det ska börja. Men denna gång var jag alltså först :-). Förmiddagen ägnades åt "Somatisering" för er som är nyfikna. Om ni fortfarande förblir nyfikna - om det inte säger er något så ger jag en pyttekort förklaring här; Somatisering är när personer känner sig sjuka men där det inte går att finna några förklaringar genom prover och undersökningar till besvären. En intressant föreläsning med en mycket charmig föreläsare. Det var "givetvis" en "han", och då kursdeltagarna till 85% bestod av kvinnor, så fnittrades det förtjust på alla möjliga håll när "han" kopplade på sin "att-förföra-publiken-tema". Jag för min del kan tycka att det är lite uttjatat. Jag blir betydligt mer imponerad av att personer KAN sin sak, och är pålästa. Det var denne föreläsare förvisso, men jag tror nog att han inbillade sig att det mestadels var läkare på plats...


Kvällen seglade förbi, och jag hade intagit mitt "fort". Det vill säga TV-soffan! Jag har faktiskt inte en aaaning om vad det var för program på TV:n... Jag sov nog mest! Det är bara så hopplöst - nattsömnen blir helt klart störd på detta vis. När jag har varit ute sista svängen hos alla kritter vi har på lite olika stället, så har jag naturligtvis piggnat på mig. Det blir verkligen baklänges med hur det borde vara...


På det hela en bra dag/Kicki


Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards