Alla inlägg den 4 april 2008

Av Kicki - 4 april 2008 23:23

Det har varit en ganska intensiv och krävande vecka, och denna dag blev inget undantag. Energikrävande samtal som får mig att känna mig fullständigt tom ett tag... Jag har hittat min mp3 som väl är, så jag "avreagerar" mig med lite hårdrock emellanåt. Jag vet inte vad det är med denna typen av musik, men jag FÅR energi av den helt klart! Det bara sprutar muskler och livslust om den tycker jag. Ylande elgittarrer och en ettrig trummis - det är power det :-)!


Det bidde ett litet glas vitt vin och baguetter denna fredagen också! Jag kan inte påstå att jag tycker man behöver vin på fredagar alls egentligen, men ibland sitter det som ett smäck! Jag har mycket svårt att dricka mer än ett glas dessutom. Dels är det helt enkelt för mycket vätska att få i sig om jag skulle dricka mer, och dels så tycker jag inte alls om att bli snurrig!! Visserligen är det betydligt enklare att slappna av och bara somna sedan, men jag vill inte bli trött som en klubbad säl - vilket jag blir efter en lång dag på jobbet.


Helg - äntligen!/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards