Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Kicki - 21 maj 2009 20:26

 Ett riktigt charmtroll - eller hur! Jag har ingen annan koppling till denna lilla sötnos mer än att jag är bekant med hennes mamma. Träffade dem "på jobbet" idag.



Oss journalister emellan....

Idag har varit en sådan där jobbdag som nästan känns som en kul hobby. Jag har nämligen varit reporter för lokaltidningen igen. Denna dag har jag tillbringat på en "Barnens dag" och tagit en hel del fina kort på ljuvliga ungar. På eftermiddagen var det så någon slags gudstjänst kombinerat med föredrag. Det var ingen mindre än Göran Skytte som var på besök. Jag satt där med pennan i högsta hugg på främsta bänken. När Skytte så berättade om när han fick Stora journalistpriset, så var han mycket noga med att få oss förstå att det är det finaste priset en journalist kan få. För att lägga lite exta tyngd bakom det hela så spände han ögonen i mig, och med ett (ansträngt?) leende sa:


- Eller hur?!


Tja, drömma går ju.../Kicki W

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards