Alla inlägg den 28 april 2010

Av Kicki - 28 april 2010 15:27

  

Det är bara liiite fusk faktiskt med bilden. Den är nämligen tagen för två år sedan... Men snart så gnistrar vårginsten i våra trädgårdar igen :-)!

 

Det är något befriande med att nysa - faktiskt! Fast känslan sitter ju tyvärr inte i särskilt länge, utan man behöver oftast upprepa urladdningen ganska snart igen. Ungefär där befinner jag mig idag. Jag nyser, har torrhosta, prata i telefon är uteslutet, och stämbanden har ändrat tonläge dramatiskt. Men för övrigt är det mesta bra tror jag... Jag hade ont i huvudet i morse också när jag vaknade, men av någon märklig anledning så försvann den i samma takt som jag slevade i mig min fil. Det är faktiskt ganska skönt att kunna åka iväg till jobbet TROTS att det bubblar av förkylningsindikatorer i kroppen på mig. Jag ska nog vinna över dem!!!


Dagen har annars förflutit i samma mjölkvita väder från tidigt i morse tills nu. Ganska till intetsägande med andra ord. I går kom jag hem såpass sent från jobbet så någon ridtur var inte ens att tänka på. Men idag har jag faktiskt förhoppningar om att kunna ge mig ut en liten sväng. Sådana tankar är ju alltid uppmuntrande och bidrar en hel del till att hosta och nysningar inte helt tar överhanden. Vad vore våren utan lite snuva..?


Tur att det inte är pollensnuva i alla fall..!!/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards