Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Kicki - 7 januari 2011 13:05

  

Nu finnes ej längre någon möjlighet till återvändo!

 

Maken sitter uppflugen på vår 40 år gamla traktor, och baxar undan den nyanlända snön runt gården. Själv känner jag mig synnerligen onyttig och odrägligt lat. Ska sanningen fram så samlar jag bara krafter till det som komma skall... En svängom med snabeldraken är nämligen inbokad, och till sådana aktiviteter kräves både mod och ork! Om jag nu händelsevis skulle tycka att denna vals är alldeles för till intet sägande och löjligt föga kraftansträngande, så väntar ett stall på att få hästskiten bortforslad också. Det är med andra ord bara att välja vad som skall göras först! Och då väljer denna morsa att blogga en liten stund...


Om jag nu händelsevis fortfarande skulle vara danssugen efter dessa övningar, så kan man ju alltid slå sig ner i den nysugna soffan och njuta till "Let´s dance" lite längre fram på kvällen.


puss på er!/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards