Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Kicki - 3 maj 2009 09:15

 Tidig majmorgon vid Järnlundens strand i Hallstad ängar. Här finns oräknerliga motiv att fotografera, så ni lär nog bli trötta på mina ängabilder så småningom... ;-)


 Helt enklelt härligt!!

Jag har precis vaknat, och fylls av den helt fantastiska känslan av att faktiskt vara ledig - en dag till!! Fredagen och lördagen har varit lite av en flirt med sommarkänslorna faktiskt, då det både varit varmt, molnfritt och vindstilla. Visserligen börjar markerna nästan skrika efter vatten, men man kan ju få njuta sådär lite i smyg i alla fall... Fast i hagen växer det knappt något över huvud taget, så visst inser jag att det krävs ganska rejält med vått för att inte denna sommaren ska bli en mindre katastrof.


Planer av dubbel natur

Idag kommer det nog att vara både kallare och gråare har jag en känsla av. Jag ska dock utforska naturen idag också, fast från ryggen av min älskade häst Wossna. Jag har dessutom alla tonårspojkar hemma, så Welwette får nog följa med också. Jag hade tänkt att kika lite på stigar som jag inte riktigt tagit mig tid till att undersöka tidigare. Men sedan återstår helt andra uppgifter... Deklarationen - urk!


Önskar alla en skön söndag!/Kicki W



Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards