Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Kicki - 29 januari 2008 12:14

En stor fördel med att vara uppfödare är alla nya kontakter man får med härliga människor! En gång i livet var jag hunduppfödare, och har faktiskt viss kontakt med några av mina valpköpare fortfarande - det är 10 år sedan jag senast hade några valpar... Nu för tiden är det marsvin som gäller :-). Dessa helt oemotståndliga lurvbollarna har också skapat nya kontakter för mig. Jag blir så glad när jag får ett litet livstecken från någon av dem, och särskilt uppmuntrad när det dessutom följer med ett kort! Förra veckan fick jag ett mejl med dessa kort som föreställer


"POPPYS" CURRY


Visst är han helt vansinnigt söt i sin lugg och uppsyn!? Det är sådant som verkligen lyser upp uppfödartillvaron, som annars kan kantas av ett och annat moln... För tillfället har jag hela sex honor som sitter med herrar i sina lådor. Så nya hopp lär pluppa ut i slutet av februari som tidigast.


Tack snälla Elin för de fina korten! Och tack för att jag fick din tillåtelse att lägga ut dem på min blogg! Roligt med lite kort som inte bara är tagna av mig för en gång skull :-).


Stollt uppfödare/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards